neděle 10. května 2015

Cooožeee - lze přelepit 100x?

Oslovila mě firma Pixers.cz jestli bych pro ni nenapsala recenzi produktu, který si vyberu.


Firma má velkou databázy fotek, ilustrací a vektorů, z kterých jsou schopni Vám vyrobit fototapety, obrazy na míru, plakáty a samolepky.
Tak jsem si řekla, že malá recenze na zajímavý produkt neuškodí a že vyzkouším něco nového, co by Vás třeba mohlo inspirovat. Vybrala jsem si plakát Pixerstick, který lze mnohokrát přenášet, plakát nezanechá žádné stopy a lepí mnoho let.

malá ukázka ze stránek pixers.cz
První úkol byl vybrat motiv, už od začátku jsem věděla, že chci něco abstraktního, moderního, barevného. Nabídka mě ale opravdu přehltila. Myslím, že pokud nebudete mít konkrétní představu, tak bude vybírání docela na dlouho.
Moc se mi na stránkách líbily inspirační kolekce, třeba Inspirací je žena

ze stránek Pixers - kolekce Inspirací je žena

Nebo se můžete mrknout na doporučené motivy i podle umístění - třeba do kadeřnictví, kavárny atd. a podle tématu Abstrakce, Květiny atd.

Jakýkoliv motiv vám vyrobí v jakémkoliv formátu a materiálu (plakáty, fototapety).

Já jsem si vybrala tento abstraktní motiv - 




- materiál PIXERStick ve velikosti 50x50 za cenu 358,-

Plakát mi domů dorazil v růžové tubě a já jsem se vrhla na přelepování - zkusila jsem to tedy na třech různých stěnách


a potom i na dveřích a posuvných dveří od šatní skříně


Plakát se přelepoval dobře, ani po opětovném přelepení se neničil - já ho sundala a nalepila víckrát než 5x, protože jsem někdy i přelepovala, když jsem nechytila rovinu. Jednou se mi i trochu "zašmodrchal" a dokázala jsem ho dát do původního stavu. Takže můžu potvrdit, že zatím vypadá plakát nezničitelně. Jen je dobré si schovat podklad, na kterém byl nalepen pro přenos.
Ještě jsem nafotila pár detailů - máme celkem hrubou omítku, takže pod bílou plochou se samozřejmě rýsuje povrch, na kterém je plakát nalepen (což je viditelné i u klasických fototapet a papírových tapet při bližším zkoumání).



Myslím, že takový plakát je super řešení pro mladé lidi, studenty nebo všechny, kteří rádi mění dekorace kolem sebe a nechce se jim zatloukat hřebíčky na obrazy nebo lepit plakát klasicky izolepou.

Žádné komentáře:

Okomentovat