čtvrtek 11. října 2012

De´Longhi a Kenwood

Ještě se musím vrátit k Designbloku. Měla jsem pár dotazů, jak to tedy dopadlo :)
Tak tady to máte.





5 komentářů:

  1. Byli jsme tam! V téhle expozici jsme se na dlouho zastavili, protože děti vybarvovali nálepky mixéru, takže jsme si tvoji práci mohli opravdu důkladně prohlídnout :-) Super!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, díky moc :) samolepky měly úspěch, byla z nich pak polepená celá stěna, takže krásně dotvořily tu Kenwood expozici.

    OdpovědětVymazat
  3. Radko povedlo se ti to! Vespa pořád inspiruje...to je tak, když se něco povede a je to krásný napořád:-) Designblok se mi líbil, co ty, prošla jsi to všechno? Co se ti líbilo? Krásný den:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky Pavlo, prošla jsem všechno. Pro mě byl nejvíc inspirativní Šporkovský palác - prostě mladí designéři, školy a studia.
    Ale byla jsem ráda, že jsem viděla i novinky u velkých firem. Například u TONu jsem si pěkně popovídala o židlích, to byla moc povedená expozice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Tonu jsme se taky zasekly:-) škoda, že tam těch českých výrobců nebylo víc. A Šporkovský palác se mi taky líbil úplně nejvíc. Měj se:-))

      Vymazat