čtvrtek 7. dubna 2011

Jarní optimismus

Když jsem si zakládala blog, říkala jsem si, jak budu minimálně dvakrát týdně přidávat články. Potom jsem to změnila na jednou týdně. No a ani to mi nějak nevychází.

Zatímco moje internetová identita skomírá, v tom reálném životě to celkem šlape :)
S jarem přišlo strašně fajn období. Začalo to skvělými zákazníky (ťuk ťuk na dřevo), s kterými je radost spolupracovat. Pokračuje to přes designový workshop v Jablonci nad Nisou, kde jsem byla v úžasném obchodě s korálky, vylezla jsem na Ještěď a dokončí to výlet do Milana na Salone del Mobile. Původně jsme se začali domlouvat, jestli vyrazíme na jarní CodeMode, který se koná od 15.4.-17.4. a nakonec jsme myšlenkami skončili v Itálii na jednom z největších design veletrhů v Evropě.



Takže příští fotky z Milána :)

A co vy a design. veletrhy?



Žádné komentáře:

Okomentovat