čtvrtek 9. prosince 2010

Rekonstrukce bytu 2+kk

Kamarádi Pavel a Lucka se rozhodli předělat byt, který si koupili.
Rozhodlo se, že se do toho kopne. A když už se do toho kopne, tak pořádně! Což se ukázalo jako velmi dobré rozhodnutí – rozvody elektřiny byly původní, tedy nevyhovující; plynový kotel v koupelně neměl správné odvětrání a po rozkopání koupelny se zjistilo, že trubky byly již tak špatné,  že z nich nenápadně zatékalo do stěn.

Pro srovnání původní stav bytu:

Kuchyňská linka
Obývací pokoj
Ložnice
Wc, koupelna a předsíň


Na mě bylo to NAVRHNOUT.
Někdy se říká, že je neštěstí pracovat pro kamarády nebo známé. Já jsem měla to štěstí, že jsme vždy nalezli společnou cestu a spolupráce šla jak po másle. Jsem ráda, že se mohli realizovat netypické prvky jako je sádrokartonová knihovna v obývacím pokoji, barevné pruhy, zelené obkladové sklo v kuchyni nebo fialová tapeta do ložnice.
Rekonstrukce nakonec trvala přes 3 měsíce, takže přeměny v pořadu Jak se staví se (i když ho mám jinak celkem ráda), jsou pro mě nepochopitelné. Při dobré organizaci a přesném navazování profesí lze rekonstrukci stihnout rychle, ale přesto! schnutí omítek, prostě neuspíšíte.

A výsledek? 
Nejen že se ze starého bytu za zenitem stalo moderní místo se spoustou úložných prostor, ale také se vyřešili technické problémy – nové rozvody odpadu, vody, elektřiny a plynu, přemístění plynového kotle do kuchyně (schovaný za dvířka), ale také například vychytání nejmenších detailů – hranaté kliky, hranaté koupelnové baterie, tmavá podlaha nádherně koresponduje s bílými dveřmi. Vše je prostě tak jak má být.

A tady se můžete podívat jak to dopadlo.


Kuchyňská linka

Obývací pokoj
Ložnice
Wc, koupelna a předsíň

2 komentáře:

  1. Jojo, máte pravdu Veroniko ... s tapetama se roztrhl pytel a lidi, co se o interierový design zajímají, tak už to mají celkem okoukané, ale příjde mi, že pro hodně zákazníků to je ještě velká neznámá ;)

    Děkuji za komentář, moc potěšil :) Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee dekuji za pochvaleni sedacky, domlouvali jsme i vyrobu, ale nejak to nevyslo - asi krize, asi ne moc velka odvaha pro neco jineho ...

    A betonova sterka je super, odvaznejsi do toho jdou a vypada to super :)

    OdpovědětVymazat